torsdag 2 december 2010

Så himla stolt

Jag är så himla stolt över dej!
Jag förstår verkligen inte hur du orkar, hur du kan hålla ditt humör uppe trots allt du går igenom.
Vart hittar du styrkan ?
Vart hittar du modet ?
Inte modet att genomföra det du gör, för det måste du, men modet att acceptera det som händer?
Visst är du trött, visst orkar du inte ta dej upp vissa dagar, visst funderar du.... det vet jag att du gör... men trots allt så är du inte bitter, du lever och du glädjs åt livets glädjeämnen.
Du har ork att vara världens bästa mamma, ork att finnas där för honom.
Du har ork att peppa mig när jag mår dåligt.
Jag är så himla stolt över dej. Vill att du ska veta det!!

Puss och Kram

1 kommentar:

Rymndblomman sa...

*tår i ögat*, jag är stolt över dej..
Kärlek,trygghet,respekt & tillit gör mej stark!
Energikramar